March 22, 2016

[1994] 鄒靜.九四.上 (不想再假裝 / 鍾情他香氣)


3.22阿靜生日快樂! 好開心又可以趁阿靜生日講吓佢人生比較重要嘅一頁,就係派新歌出新碟啦! 記得上年有報道話阿靜作為新人,第一步已成功確立夏日少女形象,但要站穩陣腳嘅話,第二步必須增強自身實力,唔知咁啱定咁橋,阿靜94年好似忽然開竅咁,歌路同唱功都進步神速,幾首派台歌都予人感覺深情成熟,而喺眾多主打入面,成績最突出嘅一定係 不想再假裝,淨係睇個歌名就感受到阿靜憑歌寄意表露真我嘅決心。


今次阿靜嘅唱腔同第一隻碟比已經好唔同,之前可能第一次又要扮玉女又比較緊張,所以好多時都好似勒住唱咁,咬字、音準、尾音等都比較拘謹,而今次 不想再假裝 本身已經夠晒高難度,高音得嚟好多位都要好夠氣咁嗌同拉長,相信監製都有少少刻意喺呢啲位度要阿靜扮阿菲唱歌,仲要想搵個和音墊吓底都無,擺明要大家聽清楚阿靜把聲,而阿靜自己亦好明顯放膽咗去唱,聲音不但比之前響亮,感情亦隨之投放較多,當然一份用心填嘅歌詞亦令成件事加分,講堅強冷傲嘅面具背後渴望被睇穿被愛,角度寫得細膩而真摰 (下篇會講,可惜唱片包裝問題好難搵到歌詞同CREDIT)。


至於電視MV如圖所見,情歌畫面梗係要BLUE啲啦,場地亦特登揀咗間廢置嘅空屋拍攝,兩個一貫眈天望地擺吓傷感甫士咁,阿靜今次嘅打歌服係白恤衫+牛仔褲+布鞋,配合埋呢個新剪嘅中長度髮型,好明顯真係 '不想再假裝',想一洗夏日性感風做返一個比較爽直自然嘅自己,搵啱歌路,MV亦正路,所以今次 不想再假裝 都同上年 我愛夏日長 一樣順利成為季選候選歌,成績算有交代啦!


一如以往,派歌梗係要上吓音樂節目宣傳吓啦,呢日阿靜就著住打歌服現身 <翡翠音樂幹線>,同場仲有兩位'94猛人:展昭何家勁同不扣鈕嘅李麗珍,再搭新人區紹偉一齊吹吓暑假有咩難忘趣事,下面 <勁歌金曲> 仲勁,同三大天王 + 關淑怡 + 卿卿 + 松松 + 鄭嘉穎一齊開間 '勁歌游泳俱樂部' 玩返晚,陣容已達半個季選嘅程度 (已不復再...... 太懷念......)。


而另一首主打 鍾情他香氣 同樣係水準之作,曲風偏向古裝 (其實好適合做阿靜之後嘅電視劇 <白髮魔女傳> 嘅插曲),編曲亦好特別,感覺好似坐喺迴旋木馬/萬花筒入面,好容易就投入到情緒,歌詞亦同 不想再假裝 一樣成熟咗,講自己因為一段三角苦戀而變得心事重重。


下面嘅雜誌專訪有阿靜親自介紹 鍾情他香氣 嘅收歌過程、錄音趣事同歌名爭議,其實我自己就覺得 '鍾情她香氣' 比較貼近歌詞原意,如果硬要話係工作人員出錯又似乎有啲刻意,就算改亦都唔使標明 '他' 一定係指男人...... 不過都明嘅,大家都係想度個GIMMICK引人聽首歌啫,不過入面話阿靜拍過兩次拖同嗰時無拍拖我就有啲保留啦哈哈。


唱歌唱出淚 篤信世界上冇好男人 唱同性戀歌有人犯錯 鄒靜每月有幾日情緒突然低落

鄒靜將在七月推出第二張個人唱片,可能因為隔了一年才再出唱片,她的心情顯然戰戰兢兢,故希望公司在宣傳上幫到她。

最近偶爾在她送上電台播放的主打歌「鍾情她香氣」的歌詞中,發覺詞中所寫的是兩個女性之間的戀情,亦即是同性戀歌曲,後來又據聞,她在灌錄這歌之時因情緒太過激動又流下淚來,令得灌錄工作延遲了兩天才順利進行,為何一首講同性戀的歌曲會令鄒靜有如此多的傷感,莫非......?


不怕解釋

記者約了她出來訪問,要面對面問清楚這問題。

鄒靜坦言灌錄這歌時,情緒作過大波動。

「其實這首歌的填詞者是位新人,當初唱片公司找這人負責歌詞時,計劃這歌是給洪欣唱,但在一次偶然機會下,經洪欣的介紹認識了這位填詞人,我看過歌詞後很喜歡,因為當中所寫的那份感情很有感覺,後來又知道歌詞中所講的感情,就是填詞人親身經歷過,所以令人容易感受得到。

「由於對這歌太喜歡,我向公司提出唱這歌的要求,在洪欣不反對之下,公司給我唱這歌的機會。

「相信是因為太受感動之故,當第一天走入錄音室開始唱這歌,我的心頭突然有很心酸的感覺,然後眼淚就如缺堤一般流下來,初時大家以為我哭一會兒便沒事,但我竟然哭到不能收聲,就連我自己也覺得奇怪。

「事實上,我的性格很怪,每個月總有幾天會情緒低落,但這次算是最厲害的一次。當時我的監製見狀,而又勸不了我,又與另一位同事唱歌逗我開心,又為我作心理輔導,大家由童年生活說起,這樣我的心情才放鬆了。

「至於說『鍾情她香氣』被指是同性戀歌,其實這是誤會,是負責校對的同事弄錯了,將『他』誤對成『她』,這可能是因為其中一句歌詞是『會否依然想起她香氣』,是說三角戀中,一個女孩不自覺地愛上一個男孩,但男孩又早有女朋友,故女孩子在想,自己與男孩一起時,男孩會否想起女朋友,這是女孩子一種患得患失的心情。

「不過,竟然因一個『她』字而全部弄錯了,就將三角苦戀的故事變成同性戀。而曾經看過歌詞的朋友,也有著同樣的疑問來問我,但我絕對不怕解釋。」


拍拖兩次

鄒靜自言是個悲觀主義者,在她心中任何在外表看來美好的事都不會長久,而太完美的事,也總會到最後令人傷心,所以她寧願一開始就不對任何事作美好的幻想。

「自小父母就告訴我,世界上沒有好男人,所以做女孩子一定要小心謹慎,亦因為如此,到今時今日,我仍然對拍拖不存太大的興趣。

「我曾經拍過兩次拖,第一次拍了差不多三個星期,第二次只數日,因為當開始之後,我會立即感覺到對方不會適合我,在長痛不如短痛下,我選擇了放棄。在感情上我自問是吝嗇,不肯投資時間,因為一段婚姻是一生一世的事,如果一開始就覺不適合,更加不應再繼續下去。

「我眼看父母就有過美好的婚姻生活,但經過十多年後愛情變成感情,再沒有火花,大家雖然同住一屋,但交流不到心底話,是很沒有意思,如果是我,會選擇離婚,然後開始另一種生活。

「早前我返回蘇州見祖父,他要求我為他辦兩件事,就是搵個男朋友及不要戒吃肉,但我沒辦法答應。因兩者都不能勉強,只好順其自然,而父親最近也問我有沒有對象人選,我反問他,不是說過世界上沒有好男人嗎?這話對我影響極深,父親聽後表示很後悔曾如此說過,但很多東西會種在心裡,經過長時間會根深蒂固,不是容易改變。」



-----------------------
留言小教學 (不用註冊):
1. 在下方留言格內輸入留言
2. 在 'Comment as:' 一格內揀選 'Name/URL',小視窗隨即彈出
3. 在 'Name' 一格內輸入你的稱呼,'URL' 一格漏空,再按 'Continue'
4. 按 'Publish' 送出留言
-----------------------

6 comments:

  1. 今天想起了鄒靜,於是隨便google一下,就在youtube一個comment中發現這一個網站。感謝您的心機,我看了幾篇,想起了90年代的自己和香港。
    我還未看完的,會繼續看下去。keep it up :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi~ thx for ur warm support indeed ^^ somehow i'm making slow progress here coz i'm so tied up... so such supportive comment can keep me motivated! pls enjoy & let me know ur thoughts when u read further~

      Delete
  2. 我都係路過,本身想search下鄒靜係Chow定Chau,點知俾我發現呢個網。我好鍾意《不捨的眷戀》同《不想再假裝》。

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello~ 其實我都猶豫咗好耐,不過見電影credit同字幕係落CHAU,同埋阿靜自己個封咗塵嘅微博都係用CHAU,所以先肯定啲! 我都鍾意你講嗰兩首歌呢! 不過之後嘅篇章都無機會再講阿靜嘅音樂啦... 鍾意嘅多多上嚟坐呀!

      Delete
  3. yin yin,我由幾年前第一次睇到呢個blog,再到今年已經買埋阿靜既兩張CD(係, 買左長條'了解'啦),你係時候努力儲埋呢張碟啦~ ==

    ReplyDelete
    Replies
    1. 恭喜呢! 點解你地一個二個都咁鬼勁咁幸運搵到嘅? 係咪平時都中慣六合彩嗰啲哈哈,可唔可以話我知究竟本神秘歌詞集入面多唔多相架? 仲有多謝你呢,無論你話係幾年前已經開始定到而家都仲摷到呢個咁難摷嘅BLOG同留言 (我GOOGLE阿靜嘅頭十版永遠唔會出到呢個BLOG,所以成日都好好奇大家點樣搵到嚟)

      Delete